Mám pro vás brazilské křišťály!

Výborná zpráva: Dostala jsem se k pěkné kopě křišťálů, které jsou nebroušené. Takže jsem to pořádně probrala a změřila ty, které mají sílu.. celkem jsem si jich odnesla 19... Dva jsem si usyslila, další dva už jsem rozdala a ještě mi jich 15 zbylo. Budu se během příštího týdne snažit, abych je postupně nasázela na e-shop. S tím, že přesně napíšu jakou to má sílu a na co to je nebo není použitelné, abyste přesně věděli, co od konkrétního křišťálu máte čekat, abyste nebrali nic naslepo. Chtěla jsem už delší dobu nabízet křišťály, protože když je zvládám přesně změřit, proč toho nevyužít pro lidi, aby nemuseli hledat po e-shopech a hrát ruskou ruletu.
Takže mi držte palce, budu se snažit to udělat co nejdřív (už je postupně čistím) a když uvidím že je zájem a radost, budu se snažit dodat další várky. S tím že zase každý jeden kus osobně odměřím.