POZOR, STĚHUJI E-SHOP!

Milí čtenáři, posledních pár týdnů jsem pracovala na přípravě nového e-shopu, jelikož ten starý provizorní e-shop mi nevyhovuje, nelíbí se mi šablony a ještě se v něm vyskytují nežádoucí chyby. Stěhování už bylo opravdu nutné. Starý e-shop na adrese alueshop.webnode.cz bude v nejbližších hodinách a dnech měnit svoji podobu, začnou na něm mizet produkty a bude tam nepořádek. Nebojte, demolice je to řízená. E-shop nebude zcela zrušen, ale přejde na free verzi a postupně se z něj stane jen odkazová stránka, upozorňující na to, že e-shop byl přesunut.

 

VŠECHNY AKTUÁLNĚ ROZPRACOVANÉ OBJEDNÁVKY NADÁLE PLATÍ A V POŘÁDKU JE VYŘÍDÍM DLE PODMÍNEK JAK JSTE ZVYKLÍ.

 
Zbrusu nový e-shop bude provozován na již zakoupené doménové adrese, ale doménu musím nejprve převést a aktivovat v novém systému. Odhadem by mělo vše fungovat jak má za den až za dva. Takže mě čeká dočasné přechodné období. Do té doby buďte prosím trpěliví a držte mi palce. O plné aktivaci a zprovoznění nového e-shopu vás upozorním prostřednictvím nového článku na Aluška.org a také na dalších kontaktních místech, jako je Komunita Youtube a Facebook. Upozornění na novou adresu bude vypsáno také na starém e-shopu.