Skladem speciální extra silné Energetické krystaly

V e-shopu jsou teď skladem speciální extra silné Energetické krystaly, vyrobené z pravých přírodních křišťálů: https://alueshop.webnode.cz/energeticke-krystaly/
Výrobek je funkčně zcela shodný s klasickým Energetickým krystalem, který je obvykle vtisknutý do skla, ale je výrazně silnější, z jiného materiálu (přírodní křištál z Brazílie) a postrádá kovové zavěšení. Místo toho je bavlněný provázek protažený vrtaným očkem.
 
Postupně sháním i jiné materiály a jiné tvary do kterých by se dala technologie účinně vložit. Teď se mi podařilo sehnat 10 moc pěkných brazilských křišťálů, všechny mají délku cca 4 cm a každý je trošku jiný, jelikož jsou přírodní, bez umělého přebroušení. I když pro energetizaci a při této velikosti je to vlastně celkem jedno, ono by to šlo i do zabroušených, ale takové křišťály této velikosti a s takovým šikovným vrtaným průvlekem se prakticky nedají sehnat. Na e-shopu jsou teď dva, připravené, hotové a skladem. Nechala jsem je udělat výrazně silnější než jsou ty klasické a měly by být podstatně odolnější, jelikož nemají žádné kovové očko, které by mohlo během let nějak zestárnout. Jinak se dají nosit i v koženém pytlíčku na krku, ale vypadají na triku moc pěkně, i na chlapovi.
Nevím, jak dlouho tam tyto dva kousky vydrží. Kdyby o ně někdo měl speciální zájem, chtěl extra silný energetický krystal takto v přírodním provedení, může mi o něj i napsat, ale jsem schopná uspokojit jen 8 dalších takových objednávek, protože víc těchto vrtaných křišťálků prostě nemám a nevím jestli se mi někdy podaří nějaké další sehnat, tohle bylo vyloženě štěstí. Občas dostávám vzkazy že by někdo chtěl energetický krystal udělaný do pravého přírodního kamene nebo do křišťálu, ale ohlazené kousky bývají moc malé, nebo se mi to prostě nějak nelíbí, spokojená jsem konečně až teď.
 
..... s láskou a úsměvem Alue ....