Technické potíže na serveru
Od 3. prosince má server webnode technické problémy, které se týkají i tohoto e-shopu. Pokud při zadávání objednávky zjistíte potíže, a po jejím dokončení vám nepřijde potvrzující e-mail, ozvěte se mi na redakce@aluska.org.
Vždy po zadání nové objednávky vám má být doručena automaticky zpráva ze systému, že vaše nová objednávka je přijata. Zkontrolujte její správnost a úplnost, zejména jestli je kromě adresy vyplněn i samotný obsah objednávky.
Pokud nejde objednávka zadat správně, problémy vyřešíme e-mailem. Objednávky můžete zadávat i bez naklikávání do systému, stačí pouze celé jméno, adresa, počet produktů, způsob platby (dobírka nebo převod na účet) a cena spolu s doplňujícími pokyny k případné platbě předem vám bude vypočítána ručně.
Je možné, že je server přetížen kvůli předvánočním nákupům a chyby jsou dočasné. Problém byl již popsán a odeslán na technickou podporu webnode. Nezbývá, než čekat než se na to někdo podívá.
Děkuji za Vaši přízeň a přeji nám všem příjemné nákupování bez bugů.
..... s láskou a úsměvem Alue ....